Online Web Programı

Online Web üzerinden Servis Hizmet Programı;

Elektrikli, Gazlı, Soğutmalı, Ev Aletleri, El Aletleri, Ankastre ve Elektronik ürünler için hazırlanmış Online Web programımız ile, siz Firmalara hizmet vermeye hazırız.

Kolay ara yüzü ile çok kısa bir süre içerisinde Firmaların ve Yetkili Servislerin adaptasyonu mümkündür.

Yönetim ara yüzü ile de çok rahat kullanımı sayesinde, Ürününüz, Servisiniz ile ilgili mükemmel veriler elde etme imkanı sağlayan programımız ile birçok konuda detaylı bilgiler elde etmeniz mümkündür.

Online Web Programı’ mızın Başlıca özellikleri;

  1. Modül ve form bazında yetkilendirme yapılması
  2. Servisler bazında yetkilendirme yapılması
  3. Kullanıcılar bazında yetkilendirme yapılması
  4. Şifrelerin listelenmesi
  5. Servis kayıt formlarının sıra numarasının otomatik olarak verilmesi
  6. Programda her ekranda excell, pdf olarak rapor alınması
  7. Programda arıza tanımı, şikayet tanımı, belirtilen arıza tanımı yapılabilmesi
  8. Kredi kartı ile ödeme yapılması ve otomatik olarak cari hesaba kayıt edebilme
  9. Havale ile ödeme yapıldığında elle manuel girebilme
  10. Müşterilere sms ve e-mail yolu ile bilgi gönderebilme ( cihaz durumu ile ilgili olarak)
  11. Web sayfasından cihazın durumunu sorgulama (Web sitesi ilgili düzenleme müşteriye ait)
  12. Yedek parçaların patlak şema üzerinden seçilebilme imkânı ve birden fazla yedek parça yazabilme imkanı
  13. Yedek parça sevkiyatı yapıldığında otomatik olarak hak edişine proforma olarak kaydetmesi ve asıl fatura geldiğinde ise kesin kayıt yapması
  14. İrsaliye ve fatura ekran görüntüsü oluşturma
  15. Görsel eklenebilme, video, power point, pdf dosyalar, filmler gibi
  16. Hak ediş ve sipariş onay ekranları
  17. Stok modülü ve burada istenilen parçaların seri no ile çıkış yapılması, seri kayıt yapılması ve servislerden seri no ile servis fişlerini doldurabilme imkânı
  18. Servislerin depolarının takibinin yapılabilmesi ve merkez servisin stoklarının takibinin yapılabilmesi
  19. Günlük olarak kaç servisin online olduğu bilgisinin admin panelinde olması
  20. Admin panelinden istenilen servisin ekranına girebilme imkânı
  21. Tüm servislere veya seçim yapabilecek servislere ayrı ayrı veya tümüne haber gönderebilme
  22. Anket yapabilme tek sorulu veya çok sorulu
  23. Servislerin istek, öneri veya şikâyetleri gönderebilecekleri haber modülü
  24. Servislerin kendilerine yakın bayilerin listesini görebilme
  25. Durumu pasif olan servisin otomatik olarak tüm yetkilerinin alınması
  26. Başvuruda bulunan servislerin kayıt edilmesi, iptal servislerin kayıt edilmesi.
  27. Kullanıcı ve yetki tanımlama
  28. Personel tanımlama
  29. Araç tanımlama
  30. Kargo tanımlama
  31. Aksesuar tanımlama
  32. Depo tanımlama (fire, hurda, diğer depolar)
  33. Anket tanımlama
  34. Yol ücreti tanımlama
  35. Marka ve model tanımlama, ürün tanımlama,
  36. Müşteri tanımlama (firma, şahıs, bayi, ana dağıtıcı, servis,)
  37. Müşteri kartına sınırsız dosya ekleme
  38. Bayi ve Ana dağıtıcı görme
  39. Cihaz, müşteri, seri no sorgulama
  40. Seri nodan cihaz tanımlamaları otomatik gelmesi
  41. Yedek parçaların fiyatlarının otomatik gelmesi ve maliyetin otomatik hesaplanması
  42. Tanımlanabilir işçilik ve işçiliğin seçilen cihaza göre otomatik gelmesi.
  43. Yol ücretleri tanımlaması
  44. Elle manuel geniş arıza açıklaması
  45. Seri nolu parça seçme, doğrulama ve sistemde yok ise hata verme
  46. Eğer istenirse merkeze e mail gönderme
  47. Beş iş gününü geçmiş ve durumu kapanmamış işlerin otomatik olarak belirlenebilen e mail adreslerine gönderilmesi
  48. Hak ediş modülü
  49. Malzeme ve işçilik bedellerinin onayla düzeltme kayıtları
  50. İş emirlerini toplu seçme hak edişini onaylama ve faturaya çevirme
  51. Hak ediş onay ve cariye kayıt aşamasında e mail ile yetkili servisi bilgilendirme
  52. Servislerin tüm cari hareketleri
  53. İki tarih arası hareket görme
  54. Limitini veya teminatını aşan servisler için ikaz mekanizması
  55. Patlak şemadan sipariş oluşturma
  56. Siparişin kullanıcı tarafından beklemeye alınabilmesi
  57. Siparişi kapatma
  58. Kapalı siparişte oynama yapılamaması
  59. Onaylama sistemi
  60. Benzersiz sipariş numarası oluşturabilme
  61. Yeni bir servis aktif edildiğinde otomatik olarak adminin belirleyeceği paket siparişin açılmış olması
  62. Müşteri ve cihaz bazında servis geçmişi
  63. Haberler ve duyuru ekranının olması
  64. Arızalı iade cihaz takip bölümü oluşmalı,
  65. Servis cari hareketleri online görebilmekte,
  66. Servislere hakkediş ve fatura miktarları online olarak bildirilebilmekte,
  67. Yetkili servis kişisel bilgilerini güncelleyebilmekte,
  68. Ürün bazında arıza takibi raporu oluşturulması,
  69. Merkez serviste teknisyen kullanım paneli açılması,
  70. Arızalı ürün işlemlerinin atama usulü ile yapılması,
  71. Ürün değişim iade bölümünün aylık, yıllık sorgulama, raporlama bölümünün gösterilmesi,
  72. Mükerrer kayıtların raporlandığı bölüm mevcudiyeti,

Daha detaylı bilgi için lütfen bizim ile irtibata geçiniz.

 

    Nokta Belgelendirme ve Servis Hizmetleri LTD. STİ. olarak, Firmaların; Bakanlıklar, Türk Standartları Enstitüsü gibi kurumlar ile ilgili Belgelerini tüm yasal bürokratik süreçler içerisinde hazırlayarak süreç takibini ve belgelendirmesi işlemlerini tecrübeli teknik kadrosumuz ile yükünüzün bir nebze hafifletilmesini sağlıyoruz.

    ADRESİMİZ

    Seyitnizam Mah. Demirciler Sitesi, Galax B İş Merkezi No:73 Kat:1/105
    Zeytinburnu/İstanbul

    TELEFFON NUMARAMIZ

    +90 212 546 33 22

    E-POSTA ADRESİMİZ

    info@noktaservis.com.tr